Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails
Business Email
Email is the most common form of business communication. When you get an email:
● Scan over the subject lines of the emails in your inbox and focus on any topics that
you know need your immediate attention.
● Pay particular attention to any emails marked as ‘urgent’.
● Skim through emails that are not urgent
and come back to them when you have more time.
Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails trang 1
Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails trang 2
Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails trang 3
Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails trang 4
Bài giảng Anh Văn chuyên ngành kinh doanh và quản lý - Unit 1: Letters and emails trang 5
Tải về để xem đầy đủ hơn
File đính kèm:
- bai_giang_anh_van_chuyen_nganh_kinh_doanh_va_quan_ly_unit_1.pdf